Men det är ju sant!

Läste något som var ganska tänkvärt på fejjan.....


Sätt de gamla i fängelse och de kriminella på äldreboenden!
Då får de gamla möjlighet till bad, hobbies och utevistelse. Ingen kan stjäla från dem, de får fri kost och logi, tv och underhållning och de får pengar istället för att betala.
 De kriminella kan få kall mat, inga pengar, ...vara helt ensamma, få lyset släckt klockan 20:00 och duscha 1 gång i veckan!

På nåt sjukt litet vis så är ju detta inte så långt ifrån sanningen.


Jag håller på att måla....har nyss målat klart en spegel....tog ju tyvärr ingen före bild, men det var bara en tråkig grå spegel som ursprungligen har varit spygrön och som jag har växt upp med....så här blev den efter piffningen!



Upptäckte när jag skulle sätta upp den att jag hade målat den uppochner....men jag får väl ändra upphängningen på baksidan:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0