JAG tycker att det är sjukt...

Oj så mycket konstigt folk det finns i denna värld! många av dom verkar finnas på familjelivs hemsida.

Just nu pågår det en diskusion där en tjej lever i ett förhållande där hennes kille bestämmer över henne (dom har gemensamt kommit fram till att dom ska ha det så)

Och om tjejen gjort ngt som han anser är fel så får han spöa upp henne, dra på henne riktiga käftsmällar. sen ska han förnedra henne och få henne att känna sig så underlägsen som det bara går, hon ska ligga på golvet och gråta och be om förlåtelse (för vad har jag inte förstått¨?) men hon ska göra det och dessutom be om nåd, då ska han börja trösta henne och hon får krypa upp i hans knä.
och då har dom skapat en fin närhet tycker dom, och detta är dessutom något dom går igång på, så sex kommer dom åxå att ha.

Ja vi lever alla i olika förhållanden och det är väl bra, men detta har jag INGEN förståelse för.



Det verkar dessvärre vara ganska vanligt.

Eller kan det vara så att det är jag som har blivit en tråkig gammal svensson som bara har svårt att vidga mina vyer?

kanske det....men då får det väl vara så då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0