Jag är kär!


En sådan här byrå vill jag ha! jag hittade en omålad på loppis igår men då var ju som sagt gubbfan så dryg så jag sket i det....jag tänkte att det finns säkert mååååånga sånna.....men nu verkar det ju inte göra det....så jag måste nu ev smyga tillbaka dit och hoppas på att ngn annan än fulgubben står där.

Men ibland måste man göra sådant man inte vill......för den kommer ju att bli underbar! jag ska ju inte gifta mig med gubben. jag ska bara gå tillbaka och köpa den satans byrån och så får väl gubben gotta sig i det då.....förmodligen det enda han har fått mått gott över i sitt liv, men det bjuppar jag på!

Hoppas den inte blir såld bara....kommer väl ta några dagar innan jag tar mig in till stan igen gissar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0