Huset är vårt!

Men nu äger vi äntligen huset i Bomsund....Risbacken heter det....så fint!

Det konstiga i kråksången är att fd ägarna bor kvar tills på söndag och ett städfirma kommer och gör sitt på måndag, så på måndag kväll eller tisdag kan man verkligen känna att det här är vårt nu.

Vi firade med att kopiera upp varsin nyckel, så här fin blev min



Emils blev lite coolare med eldflames.

Igår åkte Joline buss för första gången till Hammarstrand helt själv....hon var lite orolig men tyckte samtidigt att det skulle bli spännande.

Joline skuttar in i bussen och jag frågar busschaufören om den går längre än till Hammarstrand....njaeeee denna går till Östersund.....SHIT jag höll på att skicka min 6 åriga dotter till stan!!!

usch vad hemskt det hade kunnat bli om jag inte hade öppnat truten!

Nu gick det ju tack och lov bra och hon kom fram till rätt ställe tillslut:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0