Sötis=sjuk

Idag protesterar min kropp! gick ju 8 km igår och det gillades inte......det är liksom allt eller inget som gäller när jag kommer på att jag ska motionera, konstigt ändå att jag inte tog en löparrunda!
Joline sötnosen har fått vattkoppor, men hon är annars som vanligt pigg som en mört.
Gjorde en tjälknöl som har legat i marinad under natten åh den blev såååå god! ska bjuda mamma å Håkan på middag ikväll.....sist jag provade göra en tjälknöl så slutade det med att jag fick slänga den, och jag lovade mig själv att inte prova göra om det....men jag höll alltså inte det löftet.
Nu har jag fått upp lite gardiner i huset så nu börjar det se riktigt hemtrevligt ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0