SFHDSJKHCJKHD

Nu går det långt emellan inläggen här på bloggen....men det kan ju bero på min internet löshet....men vilket tjat det var om det va?! men det ÄR faktiskt ett handikapp.

nog om det tjatet för denna gång

Jag jobbar nu min sista helg på läääääänge. har fått havandskaps ersättning och börjar med det efter helgen. det känns både skönt och samtidigt lite trist för det är som sagt ganska lääänge jag kommer att vara borta.

Förstår att ni vill se lite bilder från nya huset, men det kommer väl så småningom. Vi trivs som fiskar iallafall, känns helt rätt! och nu håller vi på att installerar jordvärme åxå.

blir skönt....för nu måste man planera duschning.....nej ingen har eldat, då får man vara skitig eller springa ner i pannrummet.....nej fy fan vad skönt det kommer att bli bara det blir färdigt någongång!

HA EN SKÖN HELG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0