Lunchtime!

Såja då var man mätt och belåten, har varit på Swed paradise och ätit biff, riktigt gott var det och vilka JÄTTE portioner! jag bad att få hälften och ändå blev jag FÖR mätt.

Nu håller vi på att kolla upp resor till utlandet, har hittat en som vi har preliminärbokat, det är ett läkarintyg pga min graviditet som ska godkännas av flygbolaget. så om det fixar sig så åker vi till Rhodos på söndag :)
Jag min käre sambo, hans pappa och Joline blir det som far, och vill det sig riktigt illa och vi inte kommer iväg så blir det en ikea resa, det är ju inte illa det heller isåfall:)
Vi har letat mitt pass i flera dagar så jag har varit lite halvnervös att det skulle ha försvunnit i flytten, men det återfanns efter många timmars letande!
Internetet kommer nog att komma till oss i Bomsund den 25/10 så jag lovar att bättra mig i mitt bloggande då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0