hejsanhallå!

Nuså har jag precis skickat iväg ett arbete i naturkunskap, känns bra att ha gjort lite nytta, igår tror jag hade min tråkigaste dag än så länge. ingen bil, och inget internet, och ingen inspiration att göra någonting alls, låg mest och tittade på tv och tyckte synd om mig själv, men idag är jag på topp igen!
Jag undrar varför man blir bort räknad så fort man är gravid och det arrangeras fester, spelkvällar, och andra tillställningar där alkohol förekommer
?
Enligt mig så tror jag dom allra flesta blivande mammor KAN avstå från alkohol även om det skulle råka stå en vinare framför truten på do
m.
Nu är jag inte så jättesugen på att gå på fester, men känslan av att bli bortglömt pga min graviditet finns ändå där......eller är det för att jag är så sjukt tråkig då jag är nykter?
jaja skit i det nu.
Jag håller på att kolla på en kattlucka till Elsy (okej jag är tråkig) så hon kan komma och gå som hon vill, det finns såpass avancerade med chip å grejer så att luckan bara släpper in den egna katten. undrar om den kan neka katten att komma in om den har något äckligt med sig åxå? ;)
kattlucka
Igår spydde kattrackaren två gånger, hade jag inte sett med mina ögon att hon spydde hade man hellre kunnat tro att det var skit, riktigt äckligt, långa korvar som luktade satan, höll faktiskt på att spy själv!
hade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0