aj då!

internet finns numera på vischan!  känns BRA måste jag säga, ligger efter i mitt skolarbete naturkunskap, men nu har jag iallafall lyckats att få ihop ett litet arbete om vattnets kretslopp, det var rätt tråkigt så det skriver jag inget mera om nu.
Ja vi var ju som sagt till sundsvall, ikea och det nya badet himlabadet (påminde om storsjöbadet) fast i mindre skala, det enda som avvek var att dom hade en surfstream (ett konstgjord våg) som man alltså kunde surfa på, Emil provade och tyckte det var roligt, som gravid rekomenderades det inte att prova (ungefär som med allt annat kul då)
nej då jag är inte bitter för det!
sen påväg hem så hände något allvarligt med våran bil, pappa fick komma och hämta oss, och Emil fick åka och hämta vraket dagen efter.....det verkar vara kamremmen.....låter billigt va?
Så nu vet ni hur det ligger till,
hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0