vinst!

Det blev ingen ridskola igår, det är ju så jäkla kallt! för min del kunde det gärna få vara sommar nu, gud så härligt!
Vi var på julbord i Höglunda häromdagen....Hmmmm vad gott det var, men det bästa var att jag vann på en lott! jag som normalt ALDRIG vinner....så vann jag nu:)
kolla kolla!
I bakgrunden kan ni se vårt eget tillverkade peppishus.....tänk ingen byggsats! det är verkligen HÖG husmors nivå på detta!
men nerverna sattes på spel då jag skulle sätta ihop det, jag sa till Joline: "det är inte säkert att jag kommer att lyckas med det här" joline säger: "mamma ta det bara lugnt så går det bra, jag håller mig här borta och är lugn"
hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0