Utkast: Nov. 25, 2010

Igår kom katten in och luktade skit......nackdel med lång päls :(......så jag tog å badade henne, och det är INGET hon gillar, hon tycker verkligen att hon är ett offer då hon måste bada.
Hur som helst så klippte jag helt enkelt henne i baken, så nu är Emil rädd att ens släppa en liten fis för då tror han att jag ska klippa han med!......men jag kan lova DET är riskfritt!
Ikväll blir det pepparkakshus tillverkning, har aldrig gjort ngt förut så det kan ju bli intressant :)
Åh vad jag sitter och drömmer mig bort, paddock, stall, hinder, göra hagar, hästar, åsså sitter jag å kollar på söta ponnyer till Joline på blocket.
kolla denna!
B-ponny WM valack f. 06

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0