så kan det gå!

Vi bjöd Mats å Lotta på middag häromdagen, allt gick enligt planen ända tills vi kom till efterrätten, då visade det sig att det fanns två stycken gräddpaket i kylen varav den ena hade jag pressat ner 3 STORA vitlöksklyftor som var tänkt till potatisgratängen.....
det blev inte riktigt så......det blev ngn sorts förväxling och grädden med dom STORA vitlöksklyftorna råkade hamna i efterrätten pannacottan.....pannacotta med vitlökssmak är.....
mindre gott, så har ni funderat på att göra något liknande så kan ni ju avstå nu när ni vet min åsikt:)

Nu är jag gravid i vecka 34.....tiden går och vill någon föda ist för mig så går det bra jag lovar!
Bebben är typ 46 cm lång och väger snart 2,5 kg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0