Mmmm

Ahhh vad tiden går jag hinner inte med, och jag orkar för den delen inte heller, kallas numera för "mamma planet" här hemma av någon anledning?
Längtar bara tills att magen är överstökad och bebben ute.
Igår hade jag namnsdag då kände vi där vid 23 tiden att negerbollar är ju förjävla gott, så vi tillverkade några såna! känns som man tar ALLA tillfällen att fira något:)
Joline tappade en tand igår, jag glömde naturligtvis bort att lägga dit en peng, men kom på innan hon själv hunnit kolla.
så jag smög in på hennes rum med en guldpeng och där låg det redan en, min UNDERBARA sambo hade redan lagt dit en......
och pga mina graviditets hormoner var jag tvungen att gråta en skvätt pga rördhet ;)
Han är ju bara bäst!
Eller var det självaste tand-fen som varit framme ändå?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0