hej!

såja ytterligare ett arbete i NK klart, bara att skriva över på datan nu, snart är jag klar med den kursen och då väntar mitt hatämne matte.....

Jag å Joline åker snart på ridskolan, det är teori idag, det är INTE populärt men, det dumma är ju att man inte kan skippa det och ta en ridlektion ist.....väldigt dumt med tanke på arr man faktiskt betalar 90 kr per lektion, och då borde man ju få välja vad dom ska gå på och inte. men nu är det ju tyvärr inte jag som bestämmer.
Sen tänkte vi baka bullar om jag orkar, annars blir det väl kanske imorgon.
Tina var å hälsade på idag och fick en husesyn, roligt med lite sällskap, har nästan levt som en eremit på slutet känns det som!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0