En bild på magen

Vad tycks?......jaja jag sitter i underkläderna, men den är rätt oskyldig tycker då jag iallafall:)
Bad fotografen att ta så mörka bilder som möjligt, och även om jag väger över 90 kg nu så måste han försöka få mig att se ut som max 65 kg.......han sa: "det kan bli värre det" haha

han nämnde även hur STOR och gigantisk jag var några gånger....till jag bad han hålla truten och fortsätta att fota:)
blev supernöjd med denna!
Föresten.....nu nämnde jag att jag vägde över 90 kg, varför har så många så svårt att säga vad dom väger?
vissa till och med ljuger ju om det?
Men ser ju om en person är stor eller liten, känns lite konstigt att dra av 8 kg......man ser ju ut som man gör:)
någon som har ett BRA svar på det?

Kommentarer
Postat av: Sofi H

haha, man kan ju tycka att det bör vara en av de svårare sakerna att ljuga om, faktiskt :P



När man är gravid tror jag bestämt att det syns lite smygtydligt att man gått upp en del i vikt. Såhär i efterhand när man ser bilder och inser hur otroligt GIGANTISK man var kan man i varje fall inte neka till det ;P (inte jag i alla fall)

2010-11-19 @ 22:05:15
URL: http://sofih.blogg.se/
Postat av: jenny

Vad du är fin! KRAM

2010-11-20 @ 10:24:54
Postat av: björn ajax

tro fan man kommenterar din storlek då du kommer in i studion och vill se ut som om du väger 60 kg och väger 90+ vem skulle inte det ASG



väntar på att få ta mamma bilder i stället. lycka till

2010-11-27 @ 11:11:30
URL: http://www.ajaxphoto.se
Postat av: Anette

hahaha,ville du inte höra på han :):)Jätte fint kort på magen!

2010-11-30 @ 13:21:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0