Bord

Nu har jag målat ett litet bord som jag tänkte ha i min hall, glömde tyvärr att ta före kort, men så här blev det.
Nu väntar jag bara på att Emil förhoppningsvis ska komma hem med ett sudd så att jag kan sudda bort blyerts strecken som finns kvar på bordet.

Här kommer mitt nästkommande offer.....
Många tycker säkert att jag förstör möblerna, men jag tycker dom blir mycket snyggare, jag gillar gamla möbler och jag gillar vitt!

Såg Robinson igår....gud så spännande det är! vet inte om det varit så spännande någon gång?
trist bara att Kinna eller vad hon hette hoppade av.....det är ju sjukt många som söker till programmet som inte får chansen, och hon hoppar av.

Ikväll blir det pizza!
Ha en trevlig fredag på er!
Hej svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0