Jag har FIXAT håret!!!

Gud vad jag blev sugen på.....



Igår var jag å fixade mitt hår, det behövdes verkligen eftersom jag börjar bli en gammal räv som fått massa GRÅA hårstrån, förjävligt faktiskt!

Tyckte det blev tokljust först å satt med ångest å tänkte att jag får väl köpa en toning och smaska på. men nu har jag vant mig och blev faktiskt ganska nöjd ändå.


Men gud så näpen och oskyldig jag såg ut då! (vilket jag faktiskt är;)

Och även fast man lagt ner massor av pengar i huvve så märker folk knappt att man snoffsat till sig!

Enda personen som genast brukar märka något är uppmärksamma Håkan!



Du Håkan har åxå nyss klippt dig, snyggt!


Annars så händer det inte så mycket....jag har drabbats av vår trötthet och somnar kl 19 på kvällarna såvida jag inte får ta en eftermiddags lur...för då lyckas jag vara vaken till 19.25....eller har det kanske med åldern att göra?!

Snicksnack! såklart har det med den icke existerande våren att göra....bara det blir sommar, sol och lite värme så kommer jag att bli pigg som en mört!

Hej på er!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0