stockholm

Men sådärja! då är jag minsan ledig i 9 dagar....det känns helt enkelt fantastico!

Jag var till Stockholm i helgen, hälsade på min lillebror, så roligt att få träffa han<3



träffade min morbror som har fått barn, jag har alltså en kusin som är 10 månader....lite svårt att förstå även för min avancerade hjärna faktiskskt;)

Det blev inte mycket till shopping, men ett par nya lite somrigare skor blev det iallafall (eftersom jag hade fodrade vinterstövlar på mig och i Stockholm var det högsommarvärme)


Min nya sko!

Casual shoe




Åt en ljuvlig hjärtformad pizza...

Vi träffade även Emils syster som förgyllde vår dag i några timmar



Så här såg hotellet ut som jag å mammsen bodde på



I bussen på väg hem...det regnade, men vad gör det? vi satt längst upp och längst fram i en dubbeldäckare och vi hade laddat med godis och tidningar!



Det var en riktigt härlig helg! Jag och mamma har beslutat att vi ska åka på en sån här "påhälsar" helg en gång per år någongång på våren, det är en bra vana tycker jag!

Ha en underbar dag!

 


Kommentarer
Postat av: Åsagåsa

Du glömde hälsa på mig :-(

2010-05-26 @ 21:29:36
Postat av: sissi

Åsa...vi åkte buss, så halva tiden gick mest åt till det, dig tänkte jag avsätta en hel helg för själv;)

2010-05-27 @ 10:44:12
URL: http://blogganblogganssons.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det va just det svaret jag ville ha :-) Då e jag glad igen :-)

2010-05-27 @ 12:04:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0