Härlig film

Vilket trist väder! men Jolinen trotsar vädret och hoppar studsmatta!



igår såg jag en helt UNDERBAR film....jag förstår inte hur jag har kunnat missa den i så många år? den hette under solen och Rolf Lassgård och Helena Bergström var med, då kanske ni förstår att det var en Colin nutley film.


jag blev så kär i filmen! älskar svenska filmer!

Emil frågade om jag hade sett "min store tjocke far" och "potatishandlarens dotter"....har ju hört talas om dom, men kommer inte ihåg att jag har sett dom? så nu MÅSTE jag se dom åxå:)


Det blev ingen vinst på bingon igår, men Gunilla hade verkligen tur och vann 800:- grattis grattis!

Nej nu ska jag köra ett litet städrace samt börja förbereda för att måla i köket.

Ha en bra dag trots regnet.....och blir det för deppigt....se UNDER SOLEN den piggar upp!

Nu när jag googlar lite så heter dom ju möbelhandlarens dotter och potatishandlaren;)


Kommentarer
Postat av: Gunilla

jag har filmen "under solen" hemma och har sett den flera gånger. Den är verkligen jättebra.

2010-06-01 @ 06:30:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0