Apropå ingenting

ÅHHHH vad frustrerande! det finns en person som jag verkligen  "tycker mindre om" och som tar alla tillfällen den kan för att jävlas.

Men jag tröstar mig med att det är inte jag som lider mest av det.....det MÅSTE ju vara DEN personen.
Man kan ju inte må så bra överhuvudtaget om man gillar att jävlas.
Så det är ju igentligen en ganska tragisk människa som det är riktigt synd om.

Annars är livet fantastiskt!

Jag älskar livet just nu och det känns som om det finns så mycket att se fram emot!

Nu jobbar jag min sista och 5:e natt....vaknade 11 idag, så det kan bli aningens slitigt kanske?
Men jag jobbar med bra folk så det ska nog gå vägen!

Ska gå och vila några minuter innan jag hämtar älsklingen på dagis

Hej svejs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0