ang rykten och inte

Nu jobbar jag min 5:e och sista natt, sedan sticker jag till vår huvudstad tidigt imorgonbitti.

Åker dit med mamma, vi ska hälsa på och shoppa lite, så det kommer att bli skoj!

Det känns som det händer så MYCKET bra i mitt liv just nu, allt går liksom som jag vill!

Det har ju tisslat och tasslats en del, rykten går, både sanna och osanna, men jag kan ju härmed bekräfta att vi har köpt DRÖMVILLAN!

Vi får tyvärr inte flytta förrän i höst....men det viktigaste: DEN ÄR VÅRAN, å då kan jag vänta hur länge som helst! (okej inte huuuur länge som helst!)


Detta är inte vår drömvilla, men ett fint hus;)....bilder på drömmis kommer senare kanske;)


Så nu blir det hästar inom en snar framtid, det blir en liten stuga vid vattnet samt en andra massa saker man har drömt om <3

Nu ska jag fortsätta att strutta omkring på löjliga små rosa moln!

Ha en fantastisk dag!





Kommentarer
Postat av: mamma

Tycker erat nya hus är finare än det på bilden.

2010-05-20 @ 17:09:12
Postat av: Åsa

Å va kul att du e lycklig! Det ska man va. Jättenyfiken på huset :-)

2010-05-21 @ 13:50:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0