En liten uppdatering

Jaha då var det måndag igen då, det gör inget för jag är ledig tills på onsdag!

helgen har varit bra och aktiv, i fredags var jag på personalfest, skulle gratta Gunilla som fyllt 40 i efterskott, vi  såg chocken då vi började sjunga för henne (hon hade då tänkt: vem fan har jag glömt bort som fyller år?! haha)

Jag drack med måtta och svalde 38 stycken glas med vatten innan läggdax å var pigg som en mört dagen efter! så då åkte vi till Bydalen å där var det så härligt! Blev bjuden till Ilpo på kaffe/te men glömde mobilen hemma så jag kunde inte få ngn vägbeskrivning dit tyvärr :(

Och igår så var vi in på badhuset, sedan blev det film i soffan, jag klarade av att se hela the shining men Emil däckade kl 20,30....

Nu ska jag ta en promenad med Tina, jag hoppas vi inte blåser åt helvete i denna storm!

Hade bra gott folk!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0