Ny kamera i mitt liv är på ingång!

Då har jag beställt en ny kamera då!

Det blev en sån som jag ALDRIG skulle köpa igen, köpte samma märke som min gamla som korvade ihop, samma märke å modell fast lite nyare......jag tänkte så här: ""hur stora är oddsen att det ska hända igen""

Inte så stora hoppas jag, men det får tiden utvisa!

Idag har vi gjort spännande saker, lite sekretess just nu, men jag berättar mer om detta senare!

Hollywood fruarna hade premiär ikväll, kollade lite sporadisk medan renovering på toan pågick, ANNA ANKA: sa att hon inte hade fått sig ett redigt pök på 7 år å att Paul Anka kunde fara åt helvete, HAHAHAH det ÄR ju underhållning!

Och Maria tyckte att det var roligare att spara "sina" fickpengar som hon fick av sin make. medan hon handlade upp makens pengar på inredning;) hon köpte en kudde för 4000:- tror jag det var hihihi vad NÖDVÄNDIGT herr make skulle ha tyckt att det va!

Jag vill att Emil å jag ska kolla på varje avsnitt av detta så han verkligen förstår vilken jordnära å fantastisk arbetande tjej han faktiskt har!!! ;)

God natt på er mina små spillkråkor!



Kommentarer
Postat av: Tina

Samma som mig ju =) den är jätte bra!

2010-03-09 @ 01:53:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0