Ensam


MÅSTE barn vara så brutalt ärliga? Joline har pratat mycket om melidifestivalen och så nu, hon frågar vad jag tyckte om den och den låten.....jag vet inte för jag såg det inte svarar jag.





Jag frågar henne om hon skulle rösta på sin kära mamma och jag skulle ställa upp i melodifestivalen......Jolinen skruvar lite obekvämt på sig och börjar flacka med blicken och svara lite osäkert ""man behöver inte vara bra på allt mamma"".....BAH!! mitt eget barn tycker att jag sjunger dåligt!

Ja det  är ju tur för henne att Sverige är ett fritt land där man får tycka vad man vill:)

Nu har jag varit utan henne i 1 å en halv vecka.....så jobbigt, längar efter henne, men imorgon ska jag hämta min lilla skatt! Då ska vi åka in till lilla mommen (joline kallar henne så) och bli bjudna på middag, härligt!



Jag har varit ensam hela denna vecka, det har faktiskt varit lugnt å skönt, ingen som klagar på att jag sitter vid datan för länge, jag äter när jag känner för det, jag struntar i att borsta tänderna om jag vill (gjorde det ändå)
Jag sjunger som en galning fast jag inte kan texterna, tjurligger kvar i sängen i två timmar fast jag är vaken.

Ja ni ser ju, jag har ju verkligen passat på att leva loppan här hemma!

Ha en underbar dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0