kväkakväka


Nu är det nära, om mindre än en timme så börjar jag att jobba.

Har varit ute och ridit idag, det var läääänge sedan och trots ett riktigt skitväder så var det härligt att få komma ut å sitta på hästryggen igen....okej det var ju inte såå jättelängsedan, det var ju i thailand sist, men innan det var det länge sedan.

ikväll börjar lyxfällan, det är ju jättebra! men jag missar det tyvärr....det programmet får mig att känna mig så vuxen, ansvarstagande, ordentlig och näst intill präktig!

Det är bättre att kolla på lyxfällan och känna så än att kolla på människorna som visar träningsmaskiner på tv shop, för då känner man sig ful, äcklig, flottig, fet, klumpig och en smula efterbliven.

Så gott folk gör bara sådant du mår bra av! det var dagens kloka ord från mig!


 

Kommentarer
Postat av: Susanne

Väldigt BRA kloka ord!! Du är en mycket klok och insiktsfull kvinna =)

2010-03-11 @ 20:05:20
URL: http://bloggsnusan.blogspot.com/
Postat av: Lina

tack så hemskt mycket :* va go du e!

2010-03-12 @ 08:05:24
URL: http://millblomskan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja det är ju bra att något får dig att känna dig avsvarstagande och präktig. jag trodde att det var omöjligt men ack vad fel man klan ha:)

Om ni vill bada i nybastun kan ni ju följa med oss för vi planerar att åka upp igen i maj. Då planerar vi en liten fjälltur med barnen också, tälta och fiska lite. Mvh anonnym bloggare:)

2010-03-12 @ 08:13:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0