kommer snart tillbaka!


Har precis klivit upp ur sängen, det var ovanligt trögt efter nattens arbete.

Jag har dessvärre haft en bajskorvs mardröm ehuu!!! jag tänker INTE skriva om några detaljer (nej gunilla tyvärr det spelar ingen roll hur mycket du tjatar, jag är lite fin i kanten! )

hur som helst.....vad fan betyder det? måste jag byta yrke nu?! det kanske är ett tecken på att jag ska läsa vidare! japp där har jag minsan lite att fundera på!

Nu gör vi så här: jag går ner på byn (fast jag inte vill eller orkar egentligen) och hämtar ut min lilla kamera, åsså tar jag kort på mej själv från alla vinklar å vrår som ni kan få se, nejdå inte mig själv, men på det vi har renoverat!

Hej så länge!


Kommentarer
Postat av: anonym

haha det var ingen mardröm, det var jag som var dit och bajsade på dig när du sov..Moahahahaha

2010-03-17 @ 16:22:23
Postat av: sissi

Nöff nöff grymt grymt!

2010-03-18 @ 14:32:51
URL: http://blogganblogganssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0