HEJSANHALLÅ!!


Nu är lilla toaletten strax färdig renoverad, det blir så sjukt BRA! Emil var väldigt anti mot min idè men till å med han kunde övertalas å han tycker åxå att det blir grymt bra.

Ni ska få se hur det blev då min nya kamera kommer (om den kommer) jag betalade i förskott, så jag kanske har blivit blåst!

Ikväll ska vi ha middagsbjudning, det är ett par som vi inte känner så väl, men som var snäll nog å kom hit å rakade katten, så då tycker vi att en middag tillsammans vore på sin plats!

Något jag gillar med Stugun är att det är så lätt att träffa nytt folk här å börja umgås, det är enligt min mening inte så lätt i Hammarstrand om man har bott där hela livet.





Det här är inte stackars pälsy....det syns knappt det vi rakade.
Förresten....ska inte katter vara smidiga å ALLTID landa på fötterna?
Det gör iallafall inte våran, föser man ner henne från soffan kan hon lika gärna landa på ryggen! det kanske beror på hennes övervikt?! men nu ska hon börja med Stuguns bygg å färgs LIGHT foder, så snart kanske vi har en smidig liten katt igen.



Take care!

Kommentarer
Postat av: Anette

hahahaha, jag tro säkert det där är pälsy :):) Ja, diet som sagt till mina skulle också behövas som du kanske såg...

2010-03-09 @ 11:25:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0