Fredag!


Då var det fredag igen då, känns som att jag inte hinner med livet! snart sitter jag på hemmet å pratar massa snusk å larmar på personal var 3:e minut.

Jag önskar jag kunde bli en rar liten tant som bakade kakor till mina övriga boenden och inte gjorde så stort väsen av mig, men det brukar inte alltid bli som man har tänkt sig! fast föresten OM jag får välja så väljer jag ju faktiskt att bo hemma in i det längsta....å prata snusk, nej å baka kakor så klart! mina barnbarnsbarnbarn (jag hade tänkt att bli vääääldigt gammal)  ska komma å fika varje dag å så ska vi spela kort, JA det blir bra det!

Okej tillbaka till verkligheten nu: ikväll är det personalfest, kul! Emil och Joline ska ha en egen fest, Joline har bestämt att Emil ska ha slips, Joline ska ha en glittertröja, strumpbyxor å kjol, dom ska äta popcorn och dricka fanta och inte sätta på tv:n, dom ska bara äta, dricka och myyysa!

Hur sött är inte det då?! världens underbaraste människor som finns i mitt liv!

Imorgon om jag är pigg, så tar vi en skiddag i bydalen.

Ni får ha en härlig fredag ni med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0