Farligt med sms

Här kommer några felskickade sms....farligt det där!  (alltså inte jag som har skickat!)



Till: Chefen
Sms: Nu vet jag varför det kliar så jävla mycket, jag har flatlöss. Fan visst låter det äckligt?
Svar: Ajdå, det låter inte trevligt men vi ses väl på måndag ändå?

Förklaring: Jag får skylla mig själv när jag är så dum och skickar fel till chefen av alla. Min bästis skulle fått messet egentligen, vi berättar allt för varandra :)



Till:
Chefen
Sms: Hej snygging, jag ska bara hoppa in i en dusch och raka fittan len och fin, sedan kommer jag till dig :)
Svar: Hej Lotta! Bäst att jag svarar så du vet att du skickat fel igen. Mvh *****

Förklaring: Min kille heter Chrille och ligger bredvid chefen i telefonboken. Jag har faktiskt skickat fel till honom förrut men inte med dom här grova orden så det blev oerhört pinsamt



Till:
Kvinnlig chef
Sms: Gud vad kul bubblorna kittlas när man fiser i badet, dock luktar det inte lika kul :)
Svar: Jadu, det har jag inte riktigt någon erfarenhet av, vi har dusch hemma, vilket jag tycker att du borde använda efter ditt bad ;)

Förklaring: :) Jag skrattade när chefen svarade så skönt tillbaka. Men jag skämdes ändå när jag skulle iväg till jobbet på måndagen igen. Meddelandet va menat till min sambo.


Till: Pappa
Sms: Såg något så sjukt på tv, det handlade om porrstjärnor som blekte analen. Vart får man tag på sånt medel?
Svar: Jadu, inte vet jag. Fråga mamma, hon vet allt möjligt konstigt.

Förklaring: Blev väldigt fel där. Skulle skicka till en kompis och självklart inte till min pappa. Men jag blev nästan mer chockad av hans svar!


 

Till: Pappa
Sms: Jag kommer på en halv minut med dusch-munstycket. Men med Johan så har det inte gått för mig på 5 år. Suck...
Svar: Jag kan tyvärr inte hjälpa dig med detta. Försök att tala om för Johan istället hur du känner. Kram Pappa

Förklaring: Skulle skicka till min vänninna men pinsamt nog kom det till min pappa istället. Jag ville dö på riktigt.Mamma ringde mig senare på kvällen och kom med små "sextips" Då ville jag dö ännu mera.



Till: Pappa
Sms: Såg American Paj på datorn precis. Jag skrattade i hjäl mig när han soppade in kuken i en paj. Kan inte du pröva att göra det och berätta hur det känns?
Svar: Hahaha Sjukaste jag hört. Vad är det för film du har sett?

Förklaring: Skulle skicka till min killkompis men skickade till min pappa. Han komm upp på mitt rum och skrattade så han grät och jag skämdes så jag höll på dö


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0