Joline säger!

Vad mycket roligt man kan få höra från barn! då menar jag främst Joline...igår var vi på promenad och det susade förbi en bil i ganska hög fart, Joline säger: "vill du veta hur personen i den där bilen såg ut?" ja det vill jag svarar jag....."okej....hon hade orange tröja, likadand huvve som lilla mommen, fast en annan mun.
det här var en sned mun.
åsså körde hon en svart bil""

Snacka om observant!....jag såg en mörk bil som körde snabbt....och hon la märke till allt det andra! otroligt!

Imorgon är det storsloken å då ska det fiskas, ska på macken å kolla om dom har nå fina gädddrag, köpte ett nytt i fjol men det kastade pappa bort på första kastet.

Ha en fin dag!

 

Ikväll ska vi på en halv åtta hos dig bjudning, det ser vi fram emot!


Kommentarer
Postat av: Susanne

Min granne Rut 94 bast var och kollade på storsloken-tävlingen! Rut är en sannerligen cool dam, som är pigg som en mört och lever livets glada dagar! När hennes polare är på besök står ett gäng rullatorer samlade utanför porten och idel glada skratt hörs i hennes lägenhet! =) Jag ska bli som henne, hon är min idol! Tamejfaan!

2010-06-15 @ 00:37:44
URL: http://bloggsnusan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0