Tjat om räkningarna igen....tyck synd om!!

men shit säger jag bara! jag ringde till försäkringskassan och fick beskedet att jag är den 300 hundrade i kön....hur sjukt är inte det?! VARFÖR har så många problem med försäkringskassan å måste ringa dit?

Hur som helst kunde man ange sitt nummer och bli uppringd.....ahhhh glassigt, nått bra med försäkringskassan iallafall!



Nu ska jag snart åka med Gunilla till stan, det blir till att titta mest på vad man vill ha.....eftersom ALLA räkningar som jag betalde årsvis råkade komma denna månad....såja nu har jag beklagat mig över detta 2 gånger...vi får se om det räcker!

Men en sån här fin solcells lampa till trädgården ska jag nog införskaffa iallafall.
Söt solcellslampa med trollsländor, Jysk, 99 kronor.

Men senare ikväll åker vi till Hammarn på bingo och drar hem storkovan! OM det nu finns nån gud, så visar han sig nu barmhärtig pga alla mina räkningar som kom alla på en gång, och låter mig vinna ikväll!
Och gör jag inte det, så finns det antingen ingen gud eller rättvisa här i världen!




Pengar ÄR inte allt.....men det underlättar!

Hoppas ni får en härlig dag....själv har jag fått nått fel och varit vaken sedan 06,15.....det går utför!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0