kråka

Igår var man på det stora sommarnöjet BINGO....men vann inget, men min kära mormor hade turen att vinna 3 gånger! inte illa!

Jag satt ett ifrån bra länge iallafall och trodde att hjärtat skulle hoppa ur kroppen....jag blir så jävulskt NERVÖS!! varför? ja det vet jag ju faktiskt inte, det är ju inte direkt miljonbelopp som står på spel.

Nu jag jobbar jag HEEELA  helgen.....men det börjar ju att närma sig en semster, så jag dagdrömmer mig bort och tänker på det lite titt som tätt och då går tiden lite fortare.

Här i huset renoveras det för fullt, det blir grymt bra och den/dom lyckliga personerna som flyttar hit kommer att få det hur bra som helst! :)


Ha en trevlig helg och tänk på att SPRIT är ohälsosamt, drick Jouice istället eller gör som jag.....jobba å tjäna pengar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0