Jag fyller år minsan å jag är ingen gamling!

Ja då är den den stora dagen då min

Se hela bilden





      års dag.....tänk att jag är 31 och ändå så ung och fräsch.....ja vissa kan! :)


Sen kanske jag just för tillfället inte ser så fräsch ut i fejjan.....jag har fått en finn och munsårs chock....men det är ju övergående, men folk tittar på mig som en pest smittad råtta.

Mamma å Håkan var här och gav mig bingovinsten (ostbrickan;) sen ska jag få fin fina vinglas från ikea som jag har önskat mig, så här ser dom ut.

IKEA 365+ IVRIG Vitvinsglas  Höjd: 20 cm Rymd: 26 cl
Så här ser dom ut egentligen dom som jag vill ha, men ikea glasen är inte helt olik dom, och sååååå mycket billigare. typ halva priset.


Sen kom pappsen med massa lotter, har inte skrapat dom än, så har jag tur är jag miljonär utan att veta om det.

Bjöd på lite tårta



TACK alla gulliga som har grattat mig på facebook!

Jag å Emil åker in till stan sen och besiktigar hans mc, sen bjuder han mig på middag:)

Ha en bra dag!


Ps och Tack Tina för att du hade ansträngt dig och hittat den sexigaste bilden på mig någonsin;)

Kolla in på www.tinamarie.blogg.se 


Kommentarer
Postat av: Tina

Ja jag valde den absolut bästa bilden, men jag va ju iaf snäll som frågade först! ;) Hoppas du hade en bra födelsedag iaf! :)

2010-06-17 @ 06:23:32
URL: http://tinamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0