Jag dör!


Nu har jag fan varit med om det ÄCKLIGASTE någonsin!!..............ligger i soffan och katten hoppar upp och lägger sig på min mage.....kliar henne runt halsen och känner hur mitt finger "hakar i" någonting.....jag börjar att gräva i pälsen och ser en STOR hudfärgad rund grej.....ser ut som stor jäkla vårta.

Springer upp med katten på toa och sätter på mig ett par handskar och tar i rejält och drar bort den.

Då får jag se att det är sprötar framtill på äcklet som rör sig!

Jag ringer till Emil och vill att han kommer hem och kollar på den! men han säger att jag kan lägga den i en burk så kollar han senare, sagt och gjort....men jag tog några bilder på den iallafall,

har nästan slut på batteri i kameran så jag googlade fram några andra så länge:)



så där gigantisk stor var den som den största.

Fast kattens var ännu mera hudfärgad men såg ut precis som denna





Jag kommer nog aldrig sluta att äcklas!!
det kryper på hela kroppen!


Kommentarer
Postat av: Håkan

FYFAAAAN vad äckligt yeach

2010-06-19 @ 00:35:07
Postat av: Tina

Tjockis hade oxå en fästing, dom är så in i helvete vidriga!

2010-06-19 @ 10:31:59
URL: http://tinamarie.blogg.se/
Postat av: linda

Fy faan va snuskigt!

2010-06-21 @ 21:42:16
Postat av: Susanne

Men fyfaan vad ända in i helsikes fruktansvärt fantastiskt vidrigt! Sitter här med frukosten på väg upp igen! YACK!!!! Äckelkänslor gånger en miljon! Hujedamej!! Hoppas jag aldrig någonsin råkar på en sån där äckeljävel! megaryyyyyyyys

2010-06-22 @ 08:42:02
URL: http://bloggsnusan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0