GÅRDAGEN....

Då var det en ny dag igen då, har sovit länge idag för nu ska jag jobba i 4:a nätter. Jag tycker nästan lite synd om mig själv! det finns ju så mycket roliga saker man kan göra förutom att jobba.

Igår så blev jag bjuden av Emil <3 på go cartbanan, storebror Bruno följde åxå med, det var ju så sjukt ROLIGT! bland det roligaste jag har gjort faktiskt!

Sedan bjöd min kära sambo mig på Simon och Victor och vi åt lamm.....jag har ätit lamm kofta förut, så jag har varit väldigt rädd för att beställa lamm efter det....men detta var ljuvligt gott!

Sen åkte vi hem å såg äckelfilmen The human centipede....den var sjuk...och slutade på ett sjukt sätt....jag vet fortf inte om hela filmen var med eller om det hände något med den? det var ju inte den bästa filmen, så jag kan fortsätta att leva i den ovissheten.

Nu ska jag klippa gräset samt målarfoga lite här och var i huset.

kolla vilken fin ponny jag har hittat till joline (och klok verkar den vara:)....men den lär ju inte vara kvar till nästa vår :(

Klicka för att se nästa bild




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0