gäddor!

Igår åkte jag till stan å shoppade lite, sen åkte jag å mamsen på bingo, högsta vinst var 16000:- men vi vann inte en krona....iof så vann mamma en ostbricka på en lott som hon köpte ;)

Nu är årets storslok över....men det gick grymt bra för oss, vi hamnade på 16:e plats av över 100!

Jag fick den största gäddan, vi trodde att den var på 9-10 kg....men då vi kom in med den för vägning så hade den bantat ner sig till 4,5 kg.....men det är ändå den STÖRSTA firre jag någonsin har fått!

När vi skulle tillbaks till mål, så stannar båten.....ahhh!! inget mer båttjafs nu tänkte jag och kände hur svetten började lacka.  men det var något så enkelt som soppatorsk!


The human centipede
.....hade jag tänkt att se någon kväll....den verkar riktigt sjuk så det är klart att den måste ses!





Oboy Daim....kan det vara något?



Såg valentine`s day härromkvällen...lagomt snuttigpluttig var den, den får ett ok betyg.
Många kändisar var det med iallafall.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0