ZzzZZZZzzzZZZ

Då var det dags igen för dom där äckliga räkningarna då....fast det känns bra skönt ändå när dom är betalda.
En lättnad liksom.

Imorgon ska jag på bröllop. en kusin till mig gifter sig. och här är våran gåva till dom lyckliga.


Har en sådan här fin själv som vi använder ganska ofta.  så då måste det ju vara en perfekt present!
Finns att köpa på stuguns bygg (ja! då fick jag med det åxå)

Det fina semestervädret lyser med sin frånvaro, jag hoppas det ordnar upp sig snart. annars måste jag ta ut mer semester och åka utomlands!

Så här ska det ju vara!


Men just nu är det mer såhär....



Till helgen är det Yran. är inget fan av det, men jag ska gå som röda korsare där och förhoppningsvis kunna bidra med hjälp om ngt händer. Torsdag och lördag är jag där.

Ha en bra dag!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0