Hemma igen!

Dåså var vi hemkommen från leksand/Borlänge. Vi har hälsat på massa trevlig släkt till Emil, sen var vi ju på Leksand sommarland med ungarna, det tyckte dom var hur roligt som helst!

För mig var det lite väl kallt, så jag badade inget, men det gjorde ju inte så mycket.



Hade lite att göra, tog bilder från bilen medan vi åkte



Stannade för mat intag och ridtur



Vy från pariserhjulet. (vi vuxna var livrädd)



Här gick det undan!



Jag undrar om inte Emil tyckte att det var roligast av alla? :)



Ja jag undrar jag? :)



Det fanns hur mkt som helst att hitta på där, inträde 250:- pp och då ingick nästan allt utom skytte tror jag.

På väg hem, så hände det en liten olycka.....Joline kräktes i bilen. och medan jag håller på att torka upp spyan (med en tröja, vi hade inget papper i bilen) så spyr jag åxå, pga det var äckligt. men jag lyckas tack och lov att kräkas utanför bilen, men det doftade inte smultron i bilen efter det kan jag lova!

Men nu ska jag på Byggen, och sanera bilen, För 100:- per dygn kan man hyra en städmaskin.
Det tar mattor, bilklädsel, soffor mm.

Betydligt billigare än att skicka in till kemtvätt med andra ord!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0