Nu drar vi :)

Nu håller jag på att packa för fullt, Leksand here we come!

Plockade precis fram bikinin.....hmmm fick lite smått panikångest då jag tänkte att jag ska på ett sommarland och måste nog tränga mig i den!

Undrar om jag kan övertala till en fjälltur ist?....nej det är nog kört tyvärr.

Jag konfronterade the bitch som har hittat på historier om mig igår....åh jisses! värre har jag aldrig varit med om. Vilket liv det blev "vederbörande ville inte tala om saken" nej det kan jag förstå, men det blir du nog tvungen till svarar jag. hon blev arg och knuffade in mig i väggen....ja räcker ord inte till får man tydligen ta till andra medel anser vissa.

Sen blev det ett väldans skrikande som faktiskt inte ledde till någonting.


Det är en person jag tappat all respekt för, och som jag inte vill ha ngt mer att göra med.


Men nu blir det resa! jag misstänker att det kommer att bli riktigt roligt för oss alla!

Hoppas ni åxå har det bra, oavsett om ni kommit tillbaka till era jobb eller har semester.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0