Kläder...

Det är det fula vädrets fel att jag inte kan slita mig från datan idag :(

Jag beställde kläder från Bonprix nyligen, jag var såååå nöjd!



Jättefina kläder och vilket pris sen då! riktigt billiga......Jag var grymt nöjd ända tills att jag fick hem dom. plagg på plagg var verkligen besvikelse efter besvikelse.  det var väl ev världens sämsta kvalitè.

Och dom satt som ett tält....beställde för över 1000:- men orkar inte skicka tillbaka....lär ju dessutom snart behöva kläder stora som tält iallafall.

Kan ju slänga dom åt helvete sen då, när barnet är fött, och jag ska kämpa mig till den nya snygga 2011 beach kroppen :)

Nä tacka vet jag H&M....ja jag vet kanske inte det trendigaste....men jag klarar mig liksom ändå.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0