im back!

såja då var det tisdag och jag vet inte om jag har hämatat igen mig efter campingturen än!
Jag hade föreställt mig en lugn och romantisk paddlings slinga.....yeah right.

Det forsade lite VÄL mycket för det, där det strömmade som värst blev jag tokig för jag var så jävla rädd och kallade Emil alla möjliga fula ord....tänka sig vilken fantasi man kan ha:)

Tyvärr tror jag inte han hörde så mycket för allt brus.

För att göra en lång historia kort så gick Emils paddel sönder och vi fick hyra en kabåt ist....kanske inte lika tufft som våra cooling kajaker då!



Jag sov ca 30 minuter i tältet den natten, jag höll på att FRYSA ihjäl.
Men annars var det en fin fin tripp! en tripp man kommer att komma ihåg!

Min kudde hade blivit lite fuktig, så jag la den på kabåten så att den skulle få soltorka....ops!



Ja gud så torr den blev nu efter att den hade ramlat i vattnet, tur att den flöt!



Här är Emil ute och spatserar i forsen för att paddla ner min kajak som blivit övergiven på andra sidan:)



En av kajakerna som vi fick överge sedan för en kabåt....

'

Ett älgskinn....tydligen en björn som skulle ha varit där å smaskat.....det är lugnt å fridfullt i hemmets trygga vrå har jag kommit fram till.....fast lite spänning måste man ju ha åxå:)....bingo tex!


Igår var jag, mamma å Sandra på bingo. vi vann inte ett öre, men satt nära mest hela tiden, så att man blev så nervös!

 


Kommentarer
Postat av: Anette

Jag tyckte det såg ut som en dö struts som låg där innan jag läste :):)

2010-08-02 @ 12:19:57
Postat av: sissi

haha...ja anette det gjorde det faktiskt:)

2010-08-02 @ 13:51:36
URL: http://blogganblogganssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0