Hejsan hallå!

Nu jobbar jag mina sista 4:a nätter sedan är det  är lång och efterlängtad semester jag har framför mig:)

Tyvärr missar jag bingon i Hammarn ikväll, annars känner jag på mig att jag hade plockat hem storkovan.

Ja vad ska man hitta på då under semestern? ja eftersom vi äger totalt 4:a fastigheter tillsammans så blir det, renovering och tillfixning lite här och var.

Sen ska vi nog åka tillbaka och paddla (fast där det inte strömmade)

Ev åka till norge och paddla om vi hinner och stockholm på grönan måste man ju hinna med.
Sedan en helg i Sollefteå på Risön. och allt detta ska hinnas med på helgerna, eftersom Emil inte har nån semester. Men det ordnar sig nog! vi är ju snabba å effektiva!

Idag är det härligt väder, så då har jag inte tid att sitta här!

ha en bra dag vetja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0