Hej!

Men såja! då har jag jobbat klart för några dagar.....4 nätter till sen en efterlängtad SEMESTER!

Jag å Gunilla var till bomsund häromdagen och skulle leta stigar som var lämpliga att rida på.
Vi var förberedd med en karta och den totala sträckan vi skulle ta oss var på hela 600 meter...

Vad händer?

Jo vi villar naturligtvis bort oss totalt och 600 meter blir till några kilometer ist....eller var det mil?! det kändes som en EVIGHET!
Det var även sjukt mycket MYGG.....jag gick bakom Gunilla och hela hennes huvud var täckt med dom jävlarna, en mygg pansar hjälm var det det var!



Ikväll ska jag å Emil göra ett nytt försök, enligt honom så kommer det inte vara några problem att hitta....vi får väl se....tror jag ska packa iordning ett överlevnads kitt.

Imorgon tänkte vi dra iväg med kajakerna och paddla samt tälta...........paddlingen ser jag mycket fram emot men tältningen hade jag igentligen kunnat vara utan....spindlarna lär ju krypa omkring i sovsäcken å myggen suga blod som aldrig förr.

Nej det finns helt enkelt mer glamorösa sätt att sova på.....tex i sin säng.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0