Får jag presentera Bebben!



 

Japp där var den:)

Vi vet var det är för kön, men som med allting annat så kommer det fram så småningom åxå.

Allt såg bra ut och det var ju huvudsaken:)

Nej ni behöver inte vara orolig, bebisen kommer inte att ta över bloggen....det kommer att inte bli: "ja idag har den bajsat 3 gånger, grinade till en gång så jag tror det var kolik, sedan satte vi på pajjan (pyjamas) vissa har ju döpt om allt haha. sedan gurglade den i 3 minuter och ett gurgel lät som mamma! fantastiskt barn jag har! sedan åt den en hel burk morrre purre,  (morots purè), vilket barn alltså! kommer att bli ngt stort!

Ehue....nä det är precis så där det inte kommer att bli :)


Vi har finfrämmande av Emils syster och hennes dotter, så roligt!
Joline är överlycklig att ha något att leka med hela tiden, dom kommer så bra överrens.

Nu har jag SEMESTER, gissa hur fantastiskt det känns!

Ha en bra dag allesammans!


Kommentarer
Postat av: Mormor

ojjjj vilken söt liten krabat :-)

2010-07-20 @ 15:04:48
Postat av: ÅsaGåsa

Åhhh va gulligt!!!

2010-07-20 @ 15:10:10
Postat av: Anette

Men vad härligt, nu blir man nyfiken på könet :)

2010-08-02 @ 12:17:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0