En orm har nässlat sig in i paradiset!


Hejsan!

Kände att jag ville lösenords skydda min blogg då jag har upptäkt en vidrig och lögn aktig häxa i min närhet.

Nu vet jag ju inte om denna människa läser min blogg, men det misstänker jag.

Lögnen bestod av att jag skulle ha varit gift, jag skulle även ha rivit sönder ALLA bröllopsbilderna och mått fruktansvärt dåligt över detta och inte velat prata med någon om det!

Detta är ju naturligvis en stor fet lögn. och det är tragiskt att en människa kan hitta på ngt liknande,
Vad mer kan denna person ha sagt utan att jag har fått reda på det? det är ju skrämmande.
jag skall konfrontera denna person vid tillfälle och höra dennes försvar.

INTRESSANT kommer det att bli med andra ord!

Annars känns livet bäst! semester, bebben i magen, bästa joline är här, vi flyttar snart osv.

VI letar höga  gamla dubbeldörrar, vet du om ngn som ligger och skräpar som vi ev kan köpa?

Ha en skön dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0