Trubbel i Paradiset!

Ja trubbel har det verkligen varit! jag blev hyper dyper overallergisk mot smakryp, vad jag vet an sa lange ar det, myror och mygg, jag blev jattedalig och fick uppsoka lakare, hans namn var: Pruittipong....hahaha jag holl ju pa att avlida bara jag horde namet!

Idag har vi verkligen varit pa en paradis o...(ursakta prickarnas franvaro) Det var kritvit sand och piggelinfargat vatten, haftiga berg, och den lilla clownfisken Nemo sag vi ocksa!  helt super, kommer att lagga ut bilder da jag kommer hem.


Har bestallt en klanning nyss, han ville ha 6500 b, och jag prutade ner till 2500 b, sa jag tror och hoppas att jag gjort en bra affar. 2500 b ar 500 svenska kronor.

Ratt mkt sopping har det blivit, men det finns otroligt mycket billigt  skrap man blir lurad att kopa pga det ar sa billigt som det ar.

Mamma: har fatt tag i en jattefin pojkdress at dig

Mormor: (laser iof inte bloggen) gar det bra med Marlboro ist for blend?

Gunilla: saknar dig med, men inte lika mycket som du saknar mig :) ska forsoka att komma ihag att handla nudlarna innen jag aker hem.

Joline: laser inte heller, men fan vad jag saknar dig unge, love you!

Thats all folks!

Tadet lugnt!

Kommentarer
Postat av: Lina

Pruttipong...hahah!!!!! :)



Förutom det så låter allt så härligt!!!

2010-01-27 @ 16:28:56
URL: http://gryyynet.blogg.se/
Postat av: Jenny Norman

Va?! Fick du söka upp läkare, hoppas att du mår bättre nu då. Namnet på läkaren måste ju ha tagits från ett barnprogram eller nåt :). Jag vill se kort på klännigen. Krya på dig och simma lugnt.

KRAM

2010-01-29 @ 21:20:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0