PINSAMT!

Blev tipsad om en Rolig sida där folk har skickat sms till fel personer!

Till: Mamma
Sms: Suger du av mig när jag kommer hem eller ska jag bli tvungen att straffknulla dig? ;)
Svar: Skämmes...

Förklaring: Jag och min flickvän brukar skicka lite skämtsamma och snuskiga sms men den här gången blev det lite fel :( Skämmes gjorde jag... Suck

Till: Pappa
Sms: Vilket jävla håll skall jag raka åt på fittan!!!!! Blir ju rödprickig som jag vet inte vad. Ser ut om ett vinterdäck Haha
Svar: Du får prata med mamma. Jag har mycket på jobbet.

Förklaring: Pratade med en kompis hur man skall raka sig för att det inte skall bli prickigt. Men hur jag än gör så blir det de. Ville bara visa henne med ett sms att jag ledsnat. Men numera vet min pappa att jag rakar mig där nere. :/

Till: Pappa
Sms: Drömde om dig i natt. Jag smög in till dig i duschen, kramade dig bakifrån. Du vände dig och och jag gick ner och sög av dig. Resten visar jag i kväll :P
Svar: Inget

Förklaring: Skulle skicka till mi sambo men skickade till min pappa istället. Fy fan va jäkla pinsamt

Till: Pappa
Sms: Jag börjar gå nu så jag är där om typ 15 min. Kåt som fan nu ska du veta, längtar efter att komma innanför byxorna på dig!
Svar: Det är kul att du vill komma hit, men innanför mina byxor kommer du inte

Förklaring: Det var meningen att smset skulle till min dåvarande pojkvän, men det kom istället till pappa som då var på jobbet

Till: Mamma
Sms: Hej, hittade en dildo i mammas troslåda imorse och var så jävla kåt så jag lånade den, som tur var hann jag lämna tillbaka den innan mamma kom hem. Hoppas hon inte märker det. =)
Svar: Varför måste du ta min dildo, du har ju pojkvän?

Förklaring: Skulle skicka till min kompis men kom till mamma, så jävla pinsamt!

Till: Pojkvännen
Sms: Sitter på bussen och det sitter en sån jävla snygg kille bredvid mig :)
Svar: Okey och vafan säger du det till mig för?

Förklaring: Där gjorde jag bort mig, för jag skulle bara skriva till min vän, så typiskt att det skickades till min kille. Det glömdes bort ganska snabbt.

Oj så pinsamt det kan bli om man inte tänker sig för innan man skickar!

Kommentarer
Postat av: Susanne

Hahaha!! Fyfan vad kungligt roligt!!!! :D :D :D Vad heter sidan?

2010-01-11 @ 13:06:50
URL: http://bloggsnusan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0