lite jobbigt nu då!

Har varit vaken sen 02 inatt! Numera kallas jag för snurrkorven av min sambo....svårt att ligga still då man inte kan sova!

Iallafall så gick jag ner och la mig på soffan vid 05 och läste bok...sen upp på min orbitrek kl 07....nått är FEL!!
jag har blivit övermänsklig fan i mej!

Idag ska jag på utb på jobbet kl 09...jag har som vanligt ingen koll, så jag vet inte ens vad det är för utbildning?
sedan diff möte 16....och enl schemat ska det vara ett nattmöte kl 18, men det förnekas trots att bevisning finns, så vi får se när man kommer åter till hemmet ikväll.

Idag är det svala -33....ingen större lust att sticka näsan utanför dörren med andra ord.

Jag klippte Joline härom kvällen, så höll jag på att toppa hennes långa hår som hängde ner vid ryggen, så säger hon: "mamma är du säker på att du inte kommer att klippa mig i ryggen?" jaaa jag lovar att det inte kommer att hända försäkrar jag....."jamen du klippte ju din egen bror i örat så hur kan du lova det?"  ja det är ju sant, men din rygg sticker inte ut lika mycket som ett öra mitt kloka barn!

Hon är ju bara bäst, jag är så lycklig att jag har henne!

ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0