HEEEEJ!!!

Hejsan!

Har i Thailand ar det superbra! har ridit pa stranden. badat i harligt turkost vatten, fatt massage och fotvard,  akt mopet kors och tvars, vandrat  600 m upp dvs 1236 steg rakt upp till sjalvaste gud och holl fan i mej pa att kola pa vippen pa kuppen, inget for veklingar den trippen inte! nar vi kom ner igen matade vi tokiga apor, dom var riktigt fracka, en holl pa att sno min kamera, dom var roliga vi ska dit igen.

Shoppat klader riktigt billigt har vi gjort.  maste meddela att foppa toffeln ar ute i detta land nu....bara for att jag lamnade mina hemma for att jag tankte kopa nya har....

Det ar sjukt bra allt och jag hoppas att ni dar hemma har det bra ocksa.


Kommentarer
Postat av: mamma

Hej

Vad skönt ni verkar ha det, vi längtar efter att få höra mera kramar från oss här i Östersund

2010-01-21 @ 18:19:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0