här sitter jag!

Ja jag vaknade tidigt som vanligt....ja vanligt och vanligt, rättare sagt den senaste veckan iallafall;) innan det så har jag sovit fööör länge i över 30 år.
Inte så bra eftersom jag ska jobba 2 nätter, men man får väl ta sig en liten tupplur på eftermiddagen

Kollade nyss in mina vänner Peder å Jennys resedagbok, dom är just nu i Malaysia....detta är en liten raring dom hade tagit kort på....

Sist jag var i Thailand så var det enda jag stötte på ute på gatan en å annan kackerlacka och ngn söt ödla...men kommer jag se en sån här äcklig sak är det nog lika med hjärtattack, gillar INTE spindlar!

Ja och kallvädret verkar hålla i sig....får aldrig visa mina gunde svan talanger!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0